KuzeyinAnnesi10 ben cok şansımız testlerden iki ay bozuk test geldi o yüzden bu ay pahalı testi aldım oda yani baya adi gibi bir şey 😂😂 negatif bir de neyse ona takılmadım Allahtan hersey ama test maceralarım gercekten bitmiyor iki ay üst üste pozitif gördüm kan verdim negatif iş bu ayda böyle bakalım