Seevdaakk Kızlar 37. Haftaya girdim bugün kız bebek bekliyorum karnım çok sert bide yürürken ve ayağa kalkarken kasığımda ağrı oluyo fakat regl ağrısı yada kasılma tarzı değil daha çok baskı gibi sizce dogumum yakınmidir bu arada bebeğim iri bebek
Beybilimomy Seevdaakk aynı şeyler bende de var hep bi umut doğum yakındır dedim çatı muayenesi filan oldum 2 kere açıklık varmı diye gittim bugün 40+1 im hala bahsettiğin ağrı dışında doğru düzgün sancım bişeyim yok. Şu düzenli kasılma olmayana kadar doğum olmuyor ben umudumu kestim ``
Bramasole Seevdaakk ben de aynıyım ya göbeğimde artık gerilmekten yarıklar oluştu sabahtan beri yağlar sürüyorum kaşıntısı geçsin diye. Normal sanırım ama. Ağrı benim baya regl ağrısı arada bıçak saplamaları var mesela ama düzenli gelmeliymiş ve genelde belden kasıklara vuruyormuş doğum sancıları öyle diyorlar.
mommyily Seevdaakk bende de aynı şeyler vardı bebek kanala yönelmiş olabilir 39. Haftaya giriyoruz hala tık yok yani doğum yaklaştığı için öyle bence 🥰
123blogggh Bende 39+3 üm bugün kalıcı bir şekilde o bahsettiğiniz ağrılar bende de var ne oturtabiliyorum ne yatabiliyorum ilk defa böyle oldu