Melisss12 ipeklinaismom aynen testlerim var zaten elimde 3 gün kaldı adetime kadar takip edeyim çok teşekkür ederim cevabınız için ❤️
Melisss12 ipeklinaismom yaa benimde 5 gün kala yapmıştım çıkmamıştı hiç silik falan 3 gün kala böyle çıktı 🥹
ipeklinaismom Melisss12 dediğim gibi değer sonradan yükseliyor artı med erken belli ediyor predictor al derim.birde o daha da kaliteli
1prensesannesi__ ipeklinaismom benim predictorle silik cikti kanda negatifti bence ya kan versin ya da gecikmeden sonra kaset test yapsin
ipeklinaismom 1prensesannesi__ benimde artı med pozitif silik kan negatif di ilkten hiç belli olmuyo anlicaginiz kana bile hemen cikmiyo