OnlyBaby Minik bir kasık ağrısı yaşadım biranlık o kadar, öncesinde belim sızlardı çok, kasığıma batma olurdu
Oznur_ece65 OnlyBaby Çok normal bende çatlatma iğnesi ile hamile kaldım ve 7 günü sadece sol kasığımda ağrı oldu onun dışında hiçbişey olmadı son iki gün de göğüslerde şişkinlik oldu o kadar test yaptım hamileydim şuan 37+1 olduk 🥲🥺Ah zaman nasıl da geçiyor
Rumeysaufukk Bende öldüm 12 gün önce çatlatma iğnesi ama bende de hiç bir etkisi olmadı hiç ağrım olmadı yani internetten araştırdım normal bı durumus
OnlyBaby Oznur_ece65 son iki gün derken ne zaman :) bana zaman geçmedi ya ama umudumda pek yok yani ne diyim cuma günü oldum, ilk yaptığımdada tutmadı onda hergün test yapıyordum
Oznur_ece65 OnlyBaby adet günüme 2 gün kala canım sıkıntı yapma takma inşallah hayırlı haberler verirsin 🤲🤲
OnlyBaby Oznur_ece65 benim adetim 5 gün geçmişti 6. Gün doktora gittiğimde yumurtam büyümüş şaşırdık öyle çatlama iğnesi vurmuştu. Şuan adetimi bilmiyorum yani :) hamile olamazsam eğer şaştı biraz düzenim