Kızlar lohusa takımı alacağım doğum Ekim sonu Kasım başı inşallah, fakat elbise mi alsam sabahlikli yoksa altlı üstlü mu ve bana link atarmisiniz aldıklarınızi elbise ile daha rahat ederim diye düşünüyorum kış diyede acaba üşür muyum gerçi oda sıcak olur hastanede üşürsem.beyaz tayt giyerim altına bol sıkmayacak beni daraltmayack şekilde elbise mi yoksa altlı üstlü lohusa takimimi yorumlarınızı bekliyorum 😂😂