Arkadaşlarım bir haftadır aşırı bir şekilde kaşıntım oluyor normal diyorlar ama ben artık kimsenin yanında oturamıyorum çok fazla olmaya başladı bilmiyorum ilk gebeliğin ne normaldir ne değildir pek bilgim yok . Ne yapmak gerekiyor normal mi lütfen acil bir bilgi verin. Artık çok afedersiniz tahmin içine doğru bile kaşıntım olmaya başladı hastaneye gitmeli miyim yoksa doğal yolla Hall edilebilir miyim