Balannebalcocuk Bebek arabası önerileriniz nelerdir ? Kabin mi travel mi ? Marka ve nereden aldığınız 🙏🏼
nb- Balannebalcocuk çok kişi kabin öneriyo. Düşününce evet daha mantıklı. Hem daha kullanışlı hem daha pratik ve hafif hem de uzun ömürlü. Ekstradan puset almak gerekiyo ama bence değer
Aayyss Balannebalcocuk Kraft Kenya ve prego mios arasında kalmıştım kolunun dönmesi daha pratik geldi prego mios aldım
Minigiim-vebenn52 Kabin bence kabinle puset dahil satılanlar da var bakabilirsin benim aldığım kabin boya pusette takılıyor hemde hafif tek tuşla kapanıyor çekçeki var valiz gibi taşınıyo
Minigiim-vebenn52 lilasmom_ memnunum tek sıkıntısı sadece puset size dönüyo normal araba da çift yön yok sadece Puseti takınca bebeği görüyorsun ama onuda zaten 1 yaşına kadar pusette durur sonra araba
nb- Balannebalcocuk ilk etapta bence şart gibi. En azından 0 6 ayda bebekler pusette yatıyo. Aracınız varsa zaten yüzde yüz şart
Minigiim-vebenn52 Balannebalcocuk bence şart ya gittiğin yerde pusete yatırırsın işte ben ana kucağı almicam mesela bu puset kendi kendine sallanıyo
Minigiim-vebenn52 Belginylmz hayır ama trendyoldada mevcut hatta daha uygun aldıktan sonra gördüm ben mağazadan aldım 😂😂