OzlemC Merhaba, İlk doğumun olacak, hala belli değil doğum şeklim. Normal doğum çok zor diyorlar, bende çok korkuyorum. Tecrübe sahipleri normal doğumda tavsiye ve önerilerini, dikkat etmem gerekenleri lütfen paylaşsın.
Baharoloji OzlemC beni sadece biraz sancılar zorladı epudural alınca o da geçti doğumdan sonra ayaktaydım sancı dışında bir zorluğunu yaşamadım
El2sed39 OzlemC lütfen korkma ve sana o kötü hikayelerini anlatanlara kulağını tıka anlatmayın bana de herkesin doğumu kendine özeldir inşallah güzel bir Doğumla bebeğini kucağına alırsın😘
symag OzlemC herkesin ki farklı olur. Doğumda çatala geçtiğinde nefesini doğru kontrol et ve ebe Dr söylediğini yap herşey kolay olacak.
DENIZ_55 OzlemC iki doğunda çok kolay olmaz tabi birini dogun öncesi çekiyorsun birini dogumdan sonra ama eğer bir sorunun yoksa normal al ben 4 normal dogum yaptim 5 hamileyim suan bunuda normal yapacam nasip olursa çünkü sezeryan yarım oluyor bakanın olması lazım o yüzden ben normal tercih ediyorum sağlıkla kucağına almayi nasıp etsin rabbim bebisini 😊
DENIZ_55 OzlemC bide ne önemlisi sitrese girme sakin ol senin moralini bozanlarla uzak dur ben şuan 3 ayligim simdiden uzak duruyorum ne kadar uzak olursan iyi olur bide en önemlisi hemşire doktorun ne dersen onu yap onlardan başka kismeyide asla dinleme