Hafizebirhanim Dogumdan snra bi sorun olursa kuveze alındığında ucret aliniyormu ? Kimisi alinmiyo diyo kimisi aliniyo kafam karisti.
Elifcee25 Hafizebirhanim Hayır alınmıyo saglk bakanligi karsiliyo. Artik ne kadar ödüyosa bazen saglikli bebekleri bile bos yere bekletebiliyolar.
Baharoloji Hafizebirhanim yenidoğan sürecinde yani ilk 1 ay ücret alınmaz benim çocuğum 17 günlükken yoğun bakıma alındı ona rağmen alınmadı ilk bir ayı dolmadığı için yasal olarak böyledirler alırlarsada makbuz alın mutlaka ger ödemesi olur