Nisanrrerdag 3gundur uste uste ıshalım ve gecmıyor bn kendımı bıldım bılelı hep kabızımdır kabızlık sorunum var ınterneten bakımca erken dogım belırtısı dıyor ve bugun cok fazla agrılarım vardı bu arada36+2 haftalıgız bu durumu yasıyan var mı
Ozge230806 Nisanrrerdag bende böyle bı sebepten gitmiştim Bağırsak enfeksiyonu çıktı canım Ama sen genede doktoruna danış Erken doğum belirtisidd olabilir
Ozge230806 Nisanrrerdag 2 hafta önce bı olmuştu sonra 2 hafta daha devam etmişti Verdiği ilaçlarla toparlamistim
Nisanrrerdag Ozge230806 ve nst bagladıda nst de kalbı 110a kadar ındı doktor normal dedı de bn bı korktum bıandada151 ı buldu
Nisanrrerdag defnezumram ewt canım kalbı ocn olanı normal mı hıc karsılastın mı bn ılkez boyle gordum normalde hep 130ve140 cıkar en fazla erkek bu arada bebek
defnezumram Nisanrrerdag kalp atışı mı o kadar çıkıyor nst de benimki kız benimkide 140ın altına düşmüyor kalple sancının alakası yok nstde sancı sıklığına bide bebek hareketliliğine bakıyorlar sancın olmadan da doğuma gidebilirsin bebek hareketi olmayınca benim kızım hiç sevmiyot nst sesi açılınca durmuyor yerinde asla
Nisanrrerdag defnezumram bnımde oyleydı aska durmazdı cok hareketsızdı bu sefer nst baglanır baglanmaz tekme atardı cıkana kadar ewt kalp atısı o kadara cıktı ındı normalde hep duzgun gıddıyodu ılk defa boyle gordum
defnezumram Nisanrrerdag benim hamileliğimin başından beri kalbi 140larda atıyor sağlık ocağında bile kalp dinlediklerinde ebem kız bebek olduğunu anlamıştı kalp atım sayısından