Kızlar izmirdeyim özel doğum ücretleri nedir sizler ne kadara olacaksınız bilgi verirseniz çok sevinirim bide ben normalde devlet takipliydim bugünden sonra asla gitmeyeceğim özelde yapacağım allahın izniyle doğumu 40+5 haftalık olduk bide devlet 42 ye kadar bekletir ve bebek iri olmasına rağmen normal diye diretiyor ne sancı var ne açılma var bebek iri günü geçmiş hala bekletme derdindeler bende bu yüzden vazgeçtim çocuğumdan önemli değil sadece fiyatlar nedir bilginiz var mı eylül ayı fiyatları hangi il hangi hastane bilgi verirseniz çok sevinirim