Birdeanne Van devlet hastanesinde normal doğum yapan var mı varsa lütfen deneyimlerinizi buraya yazabilir misiniz çok teşekkürler 🩷
mavi_anne23 Birdeanne doğum değilde bölge hastanesinde kürtaj oldum . İyiydiler aslında ama doğumhaneyi ebeleri bilemiyorum . Genelde iyi diyorlar