AnaHalime bol bol su içmelisin, iç camasırını sürekli değiştirmeli, ütülemelisin.
kaşıntı için travazol krem kullanabilirsin.
bol bol yoğurt yemek iyi geliyor.
çok kasıntı için en iyi geçiren sirke.
artı nioli yağı tavsiye edebilirim.
benimde gebeliğimin ilk başlarında çok kötü kaşıntı ve mantar olmuştum bunları düzenli yapınca geçti. artı birde doktorunuzdan
vajinal flora düzenleyici isteyin fitil olarak veriyorlar ama çok iyi geliyor. çok çok geçmiş olsun