Selcan_51 Kızlar bebeğim doğmadan reflü yatağı aldım. Doğar doğmaz yatırsam bi sıkıntı olur mu. İlla reflü mü olması gerekir yatırmak için
BenSem Selcan_51 hayır canım o yatak reflüyü engellemek için oluyor zaten. Bebegın bas kısmı hafif yukarıda kalınca daha saglıklıymış. Ben ilk bebegımde baya kullandım en son sığmıyordu ona öle bıraktım😂