Kızlar üç dört gün önce erken gebelik testi yaptım ve silik çizgi çıktı bugün adet günüm ve kahverengi bir leke geldi sadece sizce hamile miyim kan vermek için çok erken olduğunu düşünüyorum daha önce kimyasal gebelik ve düşük yaşadım acaba beklemelimiyim 10 gün siz olsanız ne yapardınız