Merhabalar, 21 hafta 1 günlük hamileyken cuma günü girdiğim detaylı ultrasonda bebeğimin beynindeki ventrikül boşluğunun 10.22 mm ile 7.91 mm boyutlarında olduğu ve ventrikülomegali tespiti yapıldı. Amniyosentez önerildi. Ctesi başka bir periyatanolog görüşü almak için gittik bu sefer de 10,7mm ile 8 küsür mm ölçüm alındı. Bu doktor da amniyosentez önerince gen testi ve amniyosentez için örnek verdik sonuç bekliyoruz. Başka bir anomali çıkmadı detaylıda bebeğim kız, çok üzülüyorum düşünmeden edemiyorum. Doktorumuz bu testlerin negatif çıkması durumunda bir problem olmayacağı söyledi. Benzer şeyler yaşayanlar var mıdır tavsiyelerinizi bekliyorum.