Herkese merhaba, emzirmeyle ilgili aklıma takılan bir şey var. Bebeğim daha 12 günlük, emzirdiğim zaman başlarda göğüslerim daha dolu olduğu için sanırım her memeyi çekişinde yutkunuyor, 5-10 dk sonra birkaç çekişte ancak yutkunuyor. Acaba sütüm mü bitiyor yetmiyor mu? Benzer bişey yaşayan var mı? Yoksa sadece bende mi durum böyle? Sütümün yetmediğini düşünmeye başladım