Meryem25_25 Kızlar ne olur cevap verin. Bugün 5+4 haftalık gebeyim iki gündür kahverengi akıntım oldu. Bugün de sol kasıkta batma var. Bu neden oluyor lütfen cevap verin
yenibirannis Meryem25_25 hiçbir kanama normal sayılmaz cnm bunu burda kimse bilemez genelde yerleşme kanaması oluyo bnde yaşadım ama sen yine bi acile git fitil ilaç yazsınlar
Betulhydr Meryem25_25 benimde aynı hafta 2 gün az bı lekelenme ve sağ kasığımda batma gibi bı ağrı oldu ama şuan iyiyim salı günüde bebişin kalp atışını dinlemeye gidicez inşallah
Busrayilmaz18 Meryem25_25 yerleşme kanaması olabilir suan gitsenizde progestan dısında bir tedavi vermiyoralr benim genelde gebeliklerim kanamalı geciyor, kırmızıya dönmedikce korkmayın dinlenin istirahat edin.
myangelson Meryem25_25 acile gitmen gerekiyor düşük önleyici ilaç kullanmiyorsan ilaç verirler ama kullanıyorsan o ayrı tabi.
myangelson Busrayilmaz18 Progestan bile çok önemli ama o bile kullanılmadığı zaman düşük olabiliyor o yüzden düşük önleyici kullanılmadığı vakitlerde gidilmeli tedbiren de olsa veriyor doktorlar. Eğer düşük önleyici kullanılıyorsa kırmızı kanama gelmediği sürece önemli değil deniliyor.
Meryem25_25 myangelson gittim Bi sorun yok eğer kanama çoğalırsa gel dedi. Perşembe kontrole gideceğim inşallah Bi sıkıntı olmaz . Teşekkür ederim
Aylasss97 Meryem25_25 ben böyle hamile olduğumu öğrendim , bende de vardı bu hafatalarfa ,yerleşme kanaması bu kahverengiyse