Arkadaşlar merhaba size bir sorum olucak şu anda 27+5 iz ve hamileliğimin başından beri bebeğim kasık kısmımda orda büyüyo☺️ doktorum korkulacak bişi olmadığını herşeyin güzel gittiğini söylüyor ama etrafımdakiler erken doğum olabileceğini dikkat etmem gerektiğini söylüyor bu durumu yaşayan oldu mu erken doğum riski taşıyor mu bilgi verir misiniz 🌹