Şahsen ben acı eşiğim düşük olmasına rağmen 100-120 lerde sancıyı çok çok rahat karın ağrısı gibi karşılaşmıştım ne zaman ki belden kendi sancılarım bastırdı bi saat so ra doğuma sezeryana 🤣 bünye meselesi yani kimisine çok zor kimisine hafif geliyor