kkccozg dikkat edebilene ne mutlu canim ama bzen sizip kaliyoruz artik Allah hangi pozisyonu uygun gorduysee🤣🤣dedigim gibi eskiden bilinc seviyesi dusuktu analarimiz sagini solunu bile bilmezdi cok ta saapmamak lazimm tevekkul ediyoruz artik elimzden geleni yapip dumduz yatarsan elbette sikinti ama bas yukseltilerek yatildiginda ki bi anne adayi olarak en rahat hangi pozisyondaysan bebegin de o kadar rahat okuyo hissediyosun hareketleri tavan benimkinde ytyim da nasil yatarsam yatayim maasAllah.asil en muhimi dinelenmeiyoruz isimiz hic bitmiyor malesef