Gizemlibirisi007 Esmer00 rahatsız olsam kullanmam tabii.. böyle gereksiz başlıklar burayı meşgul ediyor insanların daha önemli sorunları ve daha anlamlı paylaşımları var. Örnek alınız iyi günler
Dileksapan Esmer00 canım bende de oldu ateşim de çıktı sadece parol içebildim ateşim ve ağrım vardı korkma ılık ballı süt iç boğazını tuzlu ve sirkeli suyla gargara yap çok iyi geliyor
Esmer00 tgba-17 Melike_4949 Zeynepkocaoglu06 Hdemir1618 1cocuk 1cocuk e_blue_sky_a çoktandır alerji ilacımızda kullanmadığım için dün gece çok kötü oldum acile gitim gebe olduğumu söyledim doktor parola serum taktı bana
Hdemir1618 Esmer00 size yine serum takmışlar bana serum takmamışlardı bana dediğim ilaçları verdi bol su tüket dedi ve C vitamini içeren Sebzeler meyveler ye dedi onun harici hiçbir şey yapmadı ben de öyle
Gulnara25 Gizemlibirisi007 Bu havalar derken? Eylül ayı işte ,tam da gribe müsait. Evde 2 çocuğum da hasta ve bende de belirtiler yavaştan başladı …
Zeynepkocaoglu06 Ankara’da 2 gündür hava tam hasta olmalik pencereleri kapatıyorsunuz sıcak oluyor açıyorsunuz rüzgar var çarpıyor birde yağmura yakalandik dün tam oldu 😌
Hdemir1618 Esmer00 gönlünüzü ferah tutun yani olabiliyor havalardan fark etmeden olabiliyor yani diyorum ya ben 2.03 güne rahatladım bir haftada tamamen atlattım