Boş gebelik geçirdiğimi öğrendiğim öğreneli normalde kasığımda aniden olan hafif batma hissi yerini qrada gelen kısa süren adet ağrısı gibi bir ağrıya bıraktı
Bugün ilk kez vajinada anlık bır batma hissettim
Sırtım ve bacaklarım, bacaklarım çok hafif , ağrıyor
Psikolojik mi sizce ya da düşük yapanlar bilir düşük öncesi bu şikayetler oluyor mu?