gokcetugumm Kızlar sizlerde durum nasıl benim gibi olanlar var mı 😂 hamililegin tadını hiç çıkaramadım çok üzülüyorum bu duruma 😂 zaten son 3 ay da en ağır dönemler bakalım ne olacak😂
gokcetugumm fizikcianne ayyy allahimm 😂😂 bazen pisikilojik mi bünyem mi alıştı diyorum ama bitek bende yok heralde😂😂
Kuzununannisi Kizlar bizimde 97gunumuz kaldı bebişim normalde çok hareketli gecede baya hissettim ama bugün gün içinde çok az hissettim korkmaya başladım normal mi acaba olabilir mi böyle şeyler