fizikcianne Kızlar normalde hamileliğin ilk ve son haftalarında olurmuş. Bende ilk haftalar olmamıştı. Ama suan 1 haftadır. Gece uykumdan kaç kez uyanıyorum belli değil. Normal mi?
bebegimmm60 fizikcianne gayet normal bende de öyleydi bebeğimin ayakları aşağıda olduğu için idrar kesesine baskı yapıyordu doktorum öyle söylemişti
tgba-17 fizikcianne ben bütün hamileliğim boyunca lohusalığım bitene kadar devam etmişti doktora gitmiştim bi problem yoktu
Rfrshr Aynı haftadayız bende özellikle bebek aşağı indiğinde veya hareket ettiğinde hemen idrara sıkışıyorum