Nargissos oyy kuzum geçmiş olsun inşallah istedigine kavusursun,bende ovitrelle vurulmuştum onbeşinci günden sonuc almıstım üç aylık olunca kaybettim,şimdi bida denicem doktorum kabul ederse,adet konusunu bilemem ama bidaki ay sende bida dene her ay igne olabılıyosun bildigim kadarıyla🙏🏻