İyi Günler arkadaşlar. 12+1 haftalık ikinci hamileliğimi yaşıyorum. İki gündür tansiyonum çok düşüyo. Hastaneye gidiyorum serum takıyolar biraz rahatlatıp gönderiyolar. Hamileliğim zaten zor geciyo halsiz bulantılı tansiyonda düşünce daha çok kötü oluyorum. Aranızda bu durumu yaşayan varmı?