1prensesannesi__ Annessiiiiiiiii yaa cogu kisinin erkenden belirtileri var benim ilkinde de simdi de belirtim yok ilkinde adetten sonra bas donmesi vardi simdi bas donmesi gelip gidiyo ama psikolojik mi acaba cok stres oluyorum
Annessiiiiiiiii 1prensesannesi__ benim ilkinde de ağrım oluyordu çok fazla bunda elim boş kalınca bir kaç sefer şimdi ümitlenmek istemiyorum gün sayıyorum günüm geçsede test yapsam diye sağlık ocağı bıktı benden 🤦🏻♀️
1prensesannesi__ aybukekurt55 umutlanmak kötü ama gebelik isteyen her kadın bi umut gecikmeyi bekliyoruz zaten pahali pahali erken testler aliyoruz yeterki cift cizgi goreyim diye ben bildigimi soyledim