Kızlar merhaba benim bebeğim 2 ay 4 günlük kilosu iki gün önce 4200 -4300 arasıydi boyuda 55-56 cm arası bebeğim 2960 48 santim doğdu erkek bebek emziriyorum sadece anne sütü ile besleniyor kilo alıyor ama az az alıyor dedi sağlık ocağındaki hemşire yarın doktora gidicem kalça muayenesi için bu aylarda yapılıyormuş 2 ayın sonunda sizce kilosu ve boyu normal mi sütüm yetmiyor mu acaba doyuramiyorum muyum çok üzülüyorum mama kesinlikle yemiyor atıyor ve de yediği anda sulu kıvamda parçacıklı halde dışkısını yapıyor bu aralar çişini de az yapıyor off çok bunaldım artık