EbruBoluKaya Seldanur97 2 arkadaşım yaptırdı sıkıntısız geldi bende sipariş verdim. Kapıda ödeme sistemi var.
__mom1 Gamzosmom @irmarose @mamacita_ @Busakturk arkadaşlar çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏 ben bu süreçte araştırma yaparken öğrendimki benim aradığım rokoko nakışmış. Yani makine değil el işlemesi olan onlar da malesef diğerlerine göre pahalı. Ben de bi sayfadan yaptırdım bakalım inşallah iyi gelir 30 iş günü dediler umarım o güne kadar doğurmam 😁😁 çok pahalı olduğu için setler sadece tulum şapka eldiven aldım
mamacita_ __mom1 betusun_hediyelikleri_bebaby instgramda ben ordan siparis verdim 400 tl tulum şapka eldiven ama sayfaya bi bakmalisiniz postu geç gördüm faydalanan olabilir belki diye yaziyorum
Busakturk __mom1 esilaaaksesuar stilimsensin iki siteden tulum şapka yaptırdım esiladan olan geldi aşırı güzel sade müslin isimli 300 tl yaptırdım 58 tl kargo ödedim cok güzeldi
__mom1 Busakturk evet bu da çok güzelmiş kumaşı da öyle yumuşacık oluyor bunlar bu da benim aradığımdı ben bundan sipariş ettim