Ebraz bence bebisinizin bir kaç gün daha içerideki faydalı şeylerden faydalanmasına müsaade edin, zaten üç gün sonra alacakmış, üç gün önce doğsa size büyük bir faydası olmaz, ama onun uc gün rahimde gelişmesi ona çok çok faydalı
Sabredin derim ben bunu sebep göstererek 🌺 ama siz bilirsiniz ❤️