Busra5454b Merhaba, adetlerim pcos sebebi ile düzensiz. Gebelik istiyorum ama yumurtlama görmedim hala. Duphaston kullanıp yumurtayan var mı? Duphaston yumurtlamaya yardımcı mi? Adetimin 17. Günü, şimdi kullansam olur mu
tatlibebegim_ Busra5454b duphaston döllenen bebeğin tutunmasına yardımcı oluyor eğer tutunamazsa adet oluyorsun adetin 15.günü içmeye başlanır 10 gün kullanıp bırakıyorsun ve adeti düzenliyor ben 10 kullandım bu hapı
Nargissos Busra5454b pcos hastasıyım yumrtalarımızın öncelikle belli bir büyüklüğe gelmesi gerekiyor bunu da femera vela klomen hapını 5 gün içerek yapıyorlar sonra doktor bakıyor 10 mm oldu diyelim 4 gün sonra tekrar gidiyorsunuz18-19 mm geldiginde çatlatma iğnesi veriyor. Yumurta takibini doktor kontrolünde yapmalısınız. Bizim pcos oldugumuzdan LH hormonumuz zaten yüksek ovülasyon testlerine boşuna para vermeyin
Melisare tatlibebegim_ ben kullandım benim regl imi düzensizleştirdi ayrıca reflimin rengi koyu renk sürekli bitene kadar neden acaba bilginiz varmı ?
Busra5454b Benim adetimin 17.gunu yumurtlama testi yapıyorum ama hala yumurtlama görmedim. Bu hap adet olmaya yardımci oluyor ya yani yumurtlamami da sağlar mı
tatlibebegim_ Busra5454b sanmıyorum bende ovulasyon testi kullandım hiç yumurtlama görmedim meğerse yumurta büyümüyormuş hiç kendiliğinden
tatlibebegim_ Busra5454b 15.günü başlayıp 10 gün kullanıp bırakıyodum sonrasında bi kaç gün içinde oluyodum
tatlibebegim_ Melisare benimde öyleydi nedenini bilmiyorum ki aşılama oldum ben 2.de tuttu şuan kullanmıyorum doktoruna sorabilirsin