S_B6606 Necatiyi ben asla beğenmedim. Yüzüme bile bakmadan 1dkda muayene etti,usg ekranını bana çevirmedi,asistanına bilgileri söyledi,daha ben içerde yatarken başkasını aldı.Bide daha 28.haftada bebek ters sen sezaryen olursun dedi,halbuki bunu demek için çok çok erkenmis ,o zaman bilmediğim ve sezaryenden çok korktugum için oldukça üzülmüştüm, bikaç test istemişti,ilgisiz ve gamsız tavrına sinirlenip verdikleri kağıdı yırtıp çıktım bidaha da adımımı atmadım