Zehross03 15 gündür hastanelerdeyim canım, nöbetci doktor artık nie geldin diyor🥹 benim takipli pldgm bi özel muayene var birde özel hastane, cuma özel muayenede olan dr az ama düzenli sancı gördü, eşidme yatıs istemedi biraz pahalı bi hastane prıtokolü aldık takipli oldgm özele geldk tsbi nöbetci dr vardı baktı dedi boş bos ilaclar, nst cekti dedi yatısa gerek yok yazık günah, serum vereym serum verdi o gün ztn ağrım szm yktu. Ama dünden beri karnımda agrı var, bugünde öyle hafiften yürürken vajinamda sızlama var. Zaten erken dogum olacak belli ama sürekli gitmekten de yoruldm artık😏 bebek hareketi var ama öyle cok asırı hareketli değil.