Sumeyyekk
6 aylık hamileyim hala hamile olduğumu hissetmiyorum😋Çok şükür ne mide bulantısı,ne koku hassasiyeti,ne bel ağrısı yaşamadım yaşamıyorumda.Bebişimde binlerce kez şükürler olsun ki sağlıklı💖Herkesin hamileliğini geçirme şekli çok farklı şanslı kesimdensiniz bence sizde☺️