Liv3652 çok şükür eksik yok gibi geçen sene büyük aldığımız için tam gelir, cikardim renklileri yıkadım asıyorum valla bunlar bitince bizimkilere de bir bakicam. Yazlıkları kaldırana kadar dolap sıkış tepiş olacak ama yapacak bişey yok 😂 havalar ısınacak sanırım yine hafta içi