E6366 Kızlar merhaba bat 10 bu ay aşırı akıntım ve kaşık ağrım var yumurtlamam 5 iydi içimden bir ses ovülasyon yapmamı istedi Şuan yaptım 3 dakikalık test bu tekrar mı yumurtluyorum anlamadım
Mombus E6366 E6366 benim bi arkadaşım evde kalan ovülasyon testleriyle hamileliğine bakıyordu Hamile oluncada bu testte çift gösteriyordur Ama adetinize daha varya belki şimdi yumurtluyor olabilirsiniz yada 2-3 gün önce yumurtlama olduysa o yüzden ovülasyonda hala çift çizgi belli olur
MervEliz13 E6366 bu erken gebelik testi degilmi ya eczanede satılan ben bununla test yapmıştım aynısı resim bile atabilirim
AleynaResul E6366 adet döngün 30 günde birse 14.gün başlar 40 günde birse 16.günde başlar ona göre hesapla ovulasyonla hamile olduğunu öğrenen çok kişiye şahit oldum normal testi bi dene derim ☺️
Royem62 E6366 canım t c den koyu çıkmış olsaydı gebe de olablirdin o zamn kuzum bir norml test denesen olur mu
gulnurkrms E6366 bence ovulasyon testi ile kafanı hiç karıştırma bunda gebelik felan çıkmaz sen normal test yap
Mombus E6366 peki ayın 29-30 da bida yaptınız mı ozaman çift çizgi yok muydu ovülasyon testinde. Eğer yoksa şimdi döllenmiş ve hamile olabilirsiniz yada test bozuk olabilir. Yani hamile olsanız bile şimdiden Çıkmazı teste imkansız
E6366 AleynaResul döngüm 24 canım adet bitiyor 18 gün sonra tekrar oluyorum eğer günüm geldiğinde gebelik durumunu öğrenirsem burada paylaşacağım
AleynaResul E6366 anam döngün ne kadar kısa geldi benim 40 günde birdi de hayırlısı olsun inşallah yinede😃