Kızlar merhaba ; size sormak istiyorum şöyle ki Ekim 20 si falan doktorum çocuğumun kafası büyük olduğu için sezeryan yapacağını söyledi normal doğum zor olur dedi. Bu arada bizde Eylül 19 unda tatile gideceğiz eşimin Kanada’dan kardeşi gelicek mecbur gideceğim doktor da bir sıkıntı olmayacağını söyledi gidebileceğimi söyledi. Benim merak ettiğim protez tırnak yaptırdım ben tatilde kullanılırım geldikten sonra çıkartırım diye düşünüyordum . Fakat tatilde acil bir durum olursa doğum falan başlarsa orada ki hastaneye gideriz dediler. Protez tırnakla doğum yapabiliyor muyum ? Böyle bi deneyimi olan var mı? Ne yapsam bilemiyorum tatil için yaptırmıştım yaaa gitmeden önce çıkarmalı mıyım? Sizce? Fikirlerinizi almak istiyorum çok kararsızım.