Mihribancanbolat Merhaba annelerim 7 haftalık hamileyim, ¾ gündür kabızlık çekiyorum buda kasıklarımda ağrı yapıyor şalgam içtim, siyah kuru kayısı yedim, kayısı meyve suyu içtim fayda etmiyor varmı çözümünüz ???
Xcbaby Mihribancanbolat kuru kaysiyi sabah ac karna yiyin ya da zeytinyaği için yine ac karna. Bol su icin ve yürüyüş yapin..
nefessmommm Mihribancanbolat cnım seviyor musun bilemem ama sabah aç karnına üç tane falan incir yeyince bağırsaklar çalışıyor Sabah kalkınca aç karnına bir bardak ılık su bağırsakları yumuşatıyor bir kaç gün çorba ve sıvı ağırlıklı beslenirsen de rahatlatır bende hayatımda ilk kez gebelikte kabızlıkla tanıştım kayısı suyu falan da iyi geldi
Mihribancanbolat Bahar6667 midem çok bulanıyor doktor muhtemelen kabızlık surubu iç dicek onunda tatı çok kötü içemem imkansız
Mihribancanbolat Xcbaby kuru kayısı bugün sabah aç karna yedim ama yine aç karna tüketeyim bugün midem bulanıyo zeytinyağ içemiyorum😞
Mihribancanbolat nefessmommm ılık su denerim canım, incir de yiyemiyorum bu hamilelikte herşeyden tiksiniyorum resmen
Tatunya Mihribancanbolat Bana karpuz iyi gelmişti sen de deneyebilirsin. Bir de ben uzun bir süre bulantıdan dolayı katı şeyler yiyordum pilav makarna hamur işi gibi. Bunun da etkisi olduğunu düşünüyorum. Sen de eğer öyleysen biraz daha dikkatli beslenirsen kabızlığın hafifleyecektir inşallah.