Son bir haftadan fazladır ara ara karnımda asitmetri ve sertlik oluyor doktoruma söyledim magnezyum verdi ,hala kanama alanı gibi bir sıvı da kese etrafında devam ediyormuş ama azalmış miktarı, neyse cumadandir sıklaştı bu durum sertleşme karnım taş gibi oluyor sonra da düzelince de sanki yumruk yemişcesine bir hassasiyet oluyor o bölgede sabah da akıntım her zamankinden daha koyu renkliydi kahverengi değildi ama koyu sarıya çalan su gibi kokusuz bir akintiydi ,benim gibi bu haftalarda böyle kasilmalari olan var mı acaba ? Bu arada doktoruma yazdım geri dönmedi bu durum da devam etmedi daha bugün içinde