Sabah suyum geldi ama böyle çok değil hastaneye gittim sancı yok açılma yok akıntıdır sancı yok açılma yok dedi gönderdiler 40+5 olduk bu lanet doktor zaten kimseye bakmıyor herkes şikayetçiymiş bu doktordan şansıma o denk geldi ya suyu geldiyse bebeğe bir şey olursa diye korkuyorum başına böyle bir şey gelen var mı ya suyu ise Allah korusun moralim çok bozuldu sabahtır ağlıyorum