Kızlar merhaba 40+1 de gelen tatlı mı tatlı kızımla hikayemizi anlatmaya geldikkk🥰
Geçen hafta pazartesi doktora gitmemle 1 parmak açıklık ve sancılarım olduğunu öğrendim 3 gün içinde gelmezse hastaneye git demişti.Kızım 3 gün içinde gelmedi perşembe sabah hastaneye başvurduk geceden sancılarım artmış sabahta nişanım gelmişti zaten.Doktora gittiğimizde açılmam 3 cm ve düzenli sancılarım vardı.Hızlandırmak için suni sancı verelim dediler kabul ettim ve saat 10.30-11 gibi suni sancıyla başladık 5 cm oldu açılmam,7 cm oldu derken suyumu patlattılar daha da hızlandırmak için.Saat11 de girdiğim doğumdan 17.45 te kızımı kucağıma alarak çıktım🥰Şimdi 3 günlük olduk çok şükür sağlıklıyız.Evet zor ama çok güzel bi duygu her şey gelip geçici diye düşünün acılar kalıcı değil🥰Bizim hikayemizde buydu.Hamile olanlara sağlıklı sıhhatli kolay doğumlar dilerim.🥰