RabiaArtik sabır 🥲🫠 kızımda aşırı fazlaydı. İlk 3 ay perişan olduk. Hiç geçmeyecek gibiydi. Ben yediğim şeylere dikkat ettim. Gaz yapan şeyleri tüketmedim. Gaz masajları, ılık duş, kiraz çekirdeği kemeri çok iyi geldi bize. Isıtıp karnına bağlıyorduk. Bide sapsimplex damla çok iyi gelmişti +probiyotik kullandım. Maflor önermişti doktorumuz. Düzenli kullandık hepsini. Çok işe yarıyordu