AsPandaa Merhaba, 15+6 haftalığım 1 haftadır sol kasığım aşırı ağrıyor bazen dayanılmicak kadar fazla.kanamam veya lekelenmem yok düşük tehlikem için fitil kullanıyorum. Yaşayan var mı korkmaşımıyım ?
Bahar6667 AsPandaa normal canm rahmin büyüyor ama çok siklasip dayanamicak kadarda doktora gitmelisin
Elifdddd AsPandaa benımde öyle ayakta kalınca bel ağrımda var bende korkuyordum yasayan varmı yürüken özellikle bide karın ağrısı
AsPandaa Elifdddd bende aynı öyleyim bebeğin başı aşağıda olduğu için dedi doktor düşük için fitil kullanıyorum kaç haftalıksın canım
Elifdddd AsPandaa 15+1 ama 5 gün çnde cıkıyor cnm doktora göründüm bugün kasık ağrısı cok cok normal diyor bizim bakacağımız rahim uzunluğu iyise kasık ağrısı normal dedi baktı iyiydi sizin kaç hafta