karanmom Ben kendimi yorcak şeyler yapmıyorum hiç:/ Yemek, elde yıkanacak bi iki şey, çamaşır serme katlama. Bunları yapıyorum bi tek. Zaten iki kişiyi çok bi dağınıklık olmuyo.
Siz genel rmizliği bebek gelecek diye mi yapıyosunuz toksa her zamanki rutin mi bunlar? Yeni evli sayılırım, eksik mi yapıyorum acaba bi şeyleri😀 Yani dolaplatı indirip boşaltıp temizlemeyi falan rutin mi yapıyosunuz? Mesela çoğu kişi tül perde yıkadım yazmış. Bebek geliyo diye mi yoksa iki üç ayda bir mi bunlar😶