EmrahAyeKaplan 36.hatfamın içindeyim isim konusunda tam net olamadım RASİM koyacaz dedik ama bilemedim sizce hamişler annişler : ) yorumlarınızı bekliyorum iyi güzel çirkin 🤗😶
deletedmom734 EmrahAyeKaplan canım bazen kimsenn beğenmediği.bir ismi sen beğeniyorsun içine siniyorsa kim ne demiş boşver
Zelihasifa Eskilerde kaldı tabi senin bebeğin biz ne desek boş daha kulağa hoş isim düşünebilirsin illa Rasim dersen başına yakışır bi isim koy
EmrahAyeKaplan deletedmom734 Babamın adı ondan koymayı düşündüm ama eşimin çevresi güzel değil diyor ☹️
MamaB Benim ilk adım babannemin adı. Adını yaşatmak mı bilmiyorum. Sevmiyorum değil ama olmasa da olurdu :)
Zeliha_Harun4682 Banada yardım oğlumun adı ilyas Ama daha 2.bebişin cinsiyet öğrenmedik onunda baş harfi i ole başlasın istiyorum erkek ve kız ismi söylermisiniz