2 ay 13 günlük kızım var dün biraz mide bulantısı yaşadım geçti bugün bi kalktım ki ev bana aynı ilk hamileliğimde ki gibi aşırı derecede kötü kokuyordu. Gebelik olabilir mi? Test yapmaya o kadar korkuyorum ki çok erken. Ki gerçi biz 1 ya da 2 kere birliktelik yaşadık. Zaten canım istemediği için yanaşmıyordum. Yani bilemedim inşallah yoktur 😔😔😔 böyle olup regl olan oldu mu? Ben daha regl de olmadım