Merhabalar,
2 gündür inanılmaz bel ağrısı çekiyorum bel fıtığı da var. 26 haftadayim hamilelik sürecinde böyle bir durum yaşayan oldu mu? Tedavi de ilaç kullanımı için doktorlar hassas davranıyor yarın muayeneye gideceğim ama bi çözümü olur inşallah.