birrana 23 yaşındaysan madem 29 yaşından sesleneyim sana🥲 @Firstmomfirstchild arkadaşımız gibi düşünüyordum tek çocuk bakış açısı kesinlikle birebir örtüşüyor benimle. Yalnız olmadığımı bencil olmadığımı hissettim gerçekten. Ama düşündüğüm ve planladığım teorikte işlerken pratikte işlemedi ne yazık ki… 24 yaşımda ilk bebeğimi kucağıma aldım. Şu an 4 yaşında. O büyüdü seneye anaokuluna ondan sonrada ya ilkokul ya anaokul süreci yine olur diyerekten üniversite sınavına 3 ay kala deneme çözmeye başladım. Hemşireyim, 2 yıl Paramediklik okuyacaktım ve ambulansta çalışma hayalimi gerçekleştirecektim… aslında bunu ilk evlendiğim yıl yapmaya koyulmuştum zaten ama ilk bebeğime hamile olduğumu öğrenmiştim o yüzdende kitabı defteri kapatıp ertelemiştim bu hayali. Şimdi yine kaderin cilvesiymiş gibi sınava kalmış 10 gün, hamile olduğumu öğrendim🤦🏻♀️ ve adet bittikten sonra 5.günde ufacık bir kaza sonucu oldu bu. Aklımın ucuna gelmezdi ki bu kadar erken yumurtlama olsun 7 yıldır başıma gelmeyen şeyin başıma gelme zamanı o kadar manidardı ki sanki Allah hayalimi gerçekleştireyim istemiyordu… ne ertesi gün hapı aldım ne bi şey öyle emindim… neyse ben 6 haftalık hamileyken gittim sınava girdim kalp atışını falan duymuştuk boş bir gebelikte değildi. Ertelemeyeceğim bu hayalimi dedim ve girdim sınava. Sınav bittiğinde kesin kazandım hissiyatı çökmüştü. nitekim açıklandı istediğim üniversiteye, istediğim bölüme fazlasıyla yetecek puan ve sıralama yapmıştım. Tercihte yaptım o da geldi. Kaydımıda yaptırdım. Şimdi 18 haftalık oldu karnımdaki. Büyüğü 4.5 yaşındayken doğum yapacağım. İkinci dönemi donduracağım doğumdan ötürü sonra devam edeceğim. Aslında hayalim bambaşkaydı ama sağlık olsun. Yoksa kesin kararlıydım kardeş asla yapmayacaktım. Çağın kötü oluşu, ekonominin kötü oluşu, koruyup kollama ve imkan sunma açısından bir tane kalacak diyordum hep bir de zaten normal bi çocukta değil doktoru üstün zekadan şüphelendi bunuda 2 ay önce öğrendik… gelecekte neler bekliyor beni bilmiyorum duygu durumum çok kötü Allah isteyenlerin hasret çekenlerin kucağını boş bırakmasın imtihan yaşayanlara evlat yokluğu noktasında fazla üzülmeden tattırsın bu duyguyu… ama ben şimdiden tükenmiş hissediyorum…