Ftmnuurr forumda okudum ben de yoksa geç kalabilirdim dediğiniz gibi tee kasımdaki randevuyu ağustosta aldım… özel perinatologlar var 1,5-2 bin lira arası yapıyorlar. Bu forumda arama butonuna yazarsanız daha önceki postlardakileri de okuyup bakabilirsiniz. 🌸 renkli göreceksiniz çocuğunuzu bu bir nimet. Sadece özel hastanelere gitmeyin gerçekten çok fazla para alıyolar☺️